Besök hos mormor och morfar

Idag for jag iväg själv i bilen till Smålandsstenar :) min första "långa" tur i bilen ensam. Haha men det var rätt cozy.
Väl där handlade vi, lunchade på Edwins med min moster, städade trapphuset till min morfars mosters lägenhet, handlade lite till, fikade o sådär. Helmys.. ♥ Det får vi allt göra lite oftare. Så skönt nu när man kan sticka dit ensam.
Jag fick lite pengar av mina kära morfäräldrar så på vägen hem köpte jag ankelbootsen jag hade lagt undan (a). Underbart snälla är ni.. <3

Nu har jag & mor ätit rostbiff med potatissallad.. någon som vet om det är något bra på tvn ikväll?
Ciao



Titta vad jag hittade.. så underbart söt hon är, Melanies flicka.
http://www.lthalland.se/t/Birth____29755.aspx?view=28377

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0