26 oktober 2009 - Grattis vännen

Det verkar som att Melanies lilla tjej tittat ut.. :) Sådana här fina rykten sprider sig snabbt förstår ni. Jag önskar Melanie & Zoran ett stort grattis, samt välkomnar Belle till världen.. Jag hoppas att allt har gått bra, är så spänd och nyfiken!

Idag var jag i över två timmar hos tandläkaren + att jag kom en halvtimme för tidigt så det blev en fin förmiddag där. Och vet ni.. jag fick in min tandställning. Jävligt snygg är den asså. Thanks för att ni kunde göra det ordentligt förra gången, really!!

Fikan igår var förresten dundertrevlig. Tänker på dig vännen ♥
Vi träffade även Linnéa ute en stund, treeevligt! :)

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0