25 oktober 2009

Idag bytte jag min mobil eftersom det var lite krångel med den första. Var på Elgiganten sjukt länge eftersom de inte ville acceptera att jag skulle få en ny. De säger att söndag till söndag är 8 dagar och inte en vecka. Puckon. Som tur var hade jag min tigermamma med mig, annars hade den säkert varit på lagning nu! Efter det trevliga besöket for bilen ut till Eurostop. Jag hittade ett par skitsnygga ankelboots som jag velat ha i över ett år typ. La undan dem, så får jag tänka lite på det :) Sedan blev det en ny höstjacka också.. det behövdes i och med att jag annars alltid får gå med antingen en för kalla jacka eller en för varm. Mamma var snäll & gav mig halva summan, tack ♥



Ikväll blir det fika med Jenny och nu håller jag på att färga mammas hår.. måste kolla till färgen nu, hörs senare! Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0