Värmen är tillbaka!

Nu hoppas vi att solen håller i sig! Jag är så jävla trött på att det blåser - hatar det!

Idag gav min snälla mentor mig ledigt, jag var nämligen på Riskettan. För er som inte vet så är det en obligatorisk kurs från den 1 april i år och det handlar om alkohol och droger. Man måste gå den för att få ta körkort, yes -.- Nu är i alla fall alla hinder klara för att kunna boka en uppkörning, förutom att jag knappt pluggat någon teori. Det måste jag göra, men jag kommer inte hinna ordentligt förrän skolan är slut...

När jag kom hem därifrån åkte jag med Pavle och hans familj ut till en möbelaffär som heter Rowico. Min mamma har varit där och sagt att det inte fanns så mycket i den stil hon gillar i alla fall och vi har ju ungefär samma stil, så jag hade kanske inte så jättegoda tankar.. haha.  Vad är det för fel på IKEA undrar jag?! Eller Chili? Jaja, jag har inte så mycket att säga till om. Men ja... nej. Nu ska jag vara tyst.

Senare ikväll ska jag fika med bebo och mysa lite, men nu så tänkte jag göra lite nytta!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0