Mycket plugg

Jag kör järnet nu sista tiden. Jag ska fan klara detta! Finns inte så mycket att säga om helgen, jag har haft så jäkla mycket att göra med skolan... sjukt tråkigt men snart, snart är det sommarlov. Om jag bara fixar allt detta nu kan jag med mycket gott samvete gå på sommarlov och ta det lugnt.

Jenny är hemma från Turkiet! Whiiii :)
& vet ni, imorgon så flyttar Pavle.. Jag skulle egentligen med på morgonen för att hämta nycklar och allt sånt men det blev inte så, har körlektion osv men jag tänkte ändå hinna inom en sväng på kvällen.

Nu måste jag lägga mig (och kolla film), skulle stängt ner här för längesen... 'jag ska bara' brukar det ju låta. 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0