I skolan

Nu sitter jag i skolans datorsal och nördar mig. Imorse var det matte nationella och jag satt i bilen redan kl 7.35. Jag är sjukt trött! Provet gick rätt okej men hade jag haft typ 2 dagar till att plugga så hade det varit perfekt :) Jag har nu väntat här sedan 11 ungefär och min lektion börjar 14.20... Det var spanska & jag har väl inte varit där allt för mycket, så nu skulle jag vara duktig.

Efter skolan ska jag träna småtjejerna samt övningsköra. Enjoy Sara!

Nu ska jag masa mig iväg härifrån... Har redan varit ute och gått en runda, så får se vad som händer nu :)
Chiiiiiiing!

Kommentarer
Postat av: maria

Hur gick det nu med nationella ? :) du och jag som inte var så duktiga på att börja med pluggandet ! haha ;D <3

2009-05-12 @ 16:01:24
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: melanie

jo precis. det finns fördelar med både flickor och pojkar, :) det är ju ett ultraljud till om två veckor, så hoppas de kan se då.

nej, det är jobbigt. jag har kommit in i en ond cirkel som jag ska försöka komma ur.

pusspuss

2009-05-12 @ 21:46:45
URL: http://mammahjartapappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0