I love fruit



Det här blev min kvällsfika, mums!

Lubenica :D yes, titta vad jag kan. Haha, det där fick mig att tänka på en rolig grej. Förra året någon gång när jag var hemma hos Pavle, åt vi först middag och sedan vattenmelon efteråt. Jag fick värsta feta melonbiten, typ en halv melon skojar inte haha, så jag ba öh?... Vi brukar dela de ganska smått och så äter man med händerna, men nejnej. Jag fick värsta kniven i handen. Jag såg nog så chockad ut så Pavles mamma delade den åt mig, sedan åt jag den som jag brukar (A)


Kommentarer
Postat av: linn

SAKNAR DIG MED SARA? faktiskt, när jag kommer hem då ska vi köra bil och festa(promenra), fast inte samtidigt hahahah, så stay cool oc håll ut. pusss sötnos <3

2009-05-28 @ 00:50:51
URL: http://linnnorgrens.blogg.se/
Postat av: Glenda Delgado

Beba är duktig! Ti si ljepa! :* Din nyttige djävul =)

2009-05-28 @ 21:05:47
URL: http://glendadelgado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0