Gårdagens födelsedagsfirande

Igår kom tjejerna hit på fika : ) vi hade först frallor och sedan sockerbullar m. vanilj, rulltårtebakelser, cocosbollar och kakor. Det var jättetrevligt såklart och kul att ni kom! Ååh vad jag fick massa fina saker dessutom! Tack så mycket tjejer, ni är så snälla :) ♥ Synd bara att det var ett par som inte kunde komma... men så är det.




Efter att alla gått hem på kvällen, gjorde jag & Sara oss iordning (hon kom igår morse) och sedan mötte vi upp Glenda i stan. Hon var också sugen på att dra ut! Pavle hämtade oss i stan, sedan förfestade vi lite smått hemma hos honom samt hann kolla på ett par låtar ur eurovision, bl.a. Grekland. Haha, den sångaren var ju bara too much. Sedan så bar det av in till stan. Det blev B&B eftersom alla sa att det var dit man skulle ikväll. De hade hardstyle-musik och det är väl inte riktigt min favorit, men det var rätt kul ändå. Vi dansade mycket så det var roligt ;) det blir ju vad man gör det till. Även Jenny var där en stund och lite andra, trevligttrevligt.

Det tog ett tag innan jag & Sara somnade inatt, haha bland annat pga. att det pep i öronen. Vi vaknade vid elva imorse, låg och pratade en stund innan hennes mamma ringde och sa att de är här om 10 minuter! Ojoj, vad det blev bråttom. Vi hann bara äta frukost, sen stack hon hem :( Vi får ta och träffas oftare!

Tack allihopa!!!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

Det var jättemysigt på fikan :) Jag somnade dock som en stock här hemma :)det var även roligt att gå ut, haha! Dock inga snyggingar ute :(:(

2009-05-17 @ 21:08:44
URL: http://glendadelgado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0