6 maj

Nu sitter jag hemma schleeten efter skoldagen & ska snart ta en fika. Efter skolan stack jag in direkt till frisören och det blev faktsikt skitbra! Jag är riktigt nöjd : ) Det syns inte så tydliigt på bilden faktiskt, men i nacken är det avklippt rejält och sedan så sluttar det framåt och är som längst där framme. Alltså lite pageaktigt, fast en lång sådan. Jag var så trött på mitt hår - så härligt när det händer något. (Ser lite halvdöd ut, jag vet. Ni ska få se en bättre en annan dag)



Sedan så säger vi grattis till pavle som fick jobbet idag! & ja - han ska vara p-pelle som jag säger ;) haha. Chefen var nämligen jugge så det blev inte mycket till intervju idag haha.. Min man är ju så trevlig så klart chefen anställde honom direkt ;) Jag är jätteglad i vilket fall, för då kommer allt fungera med lägenheten och han kommer inte behöva leva snålt. Hur bra som helst :) Det enda han hade som krav med detta jobbet när jag sa till honom att säka, var att inte behöva ha på sig pinsam keps och det skulle han slippa. De kör nämligen runt bland parkeringarna så det blir inte mycket till att gå som man kan tro ;p

Ikväll blir det teater med spanskklassen... Söta Joanna fixar La Estrada-korten till oss idag som vi skulle köpt för en månad sedan. Tack gullunge ♥
Känns inte superkul att gå dit ikväll men UllaBulla har ju trots allt köpt biljetter, så nu ska vi inte vara otacksamma. Dessutom kan det nog bli rätt kul med Joanna, haha.

Ciao! / Sara

Kommentarer
Postat av: melanie

NYFIKEN :)

2009-05-06 @ 22:10:40
URL: http://mammahjartapappa.blogg.se/
Postat av: Joanna

HAHAHAH TJEJER, VI SER DETTA SOM EN KUL GREJ BARA, OKEJ? För de va fan ta mig ingen underhållande teater -.-

2009-05-07 @ 09:59:42
URL: http://boutros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0