27/5 Onsdag...

Hela dagen idag har jag saknat baby...Extremt.
Jag har skickat sakna-sms flera gånger, men bebo tröttnar inte på mig
:)



Idag har jag i alla fall varit i skolan, haft körlektion & tränat på mitt tal som jag ska ha på retoriken imorgon.
Jag måste dock öva lite till, man vill ju inte stå och titta ner i papperna hela tiden. Detta är det sista talet vi ska ha sedan är vi färdiga med den kursen - sköööönt!

Detta har jag kvar i skolan av mitt andra år:
Tal i retoriken
En bokrecension i engelska
Tal på engelska om en författare
En liten komplettering i matten eventuellt
Turismarbete

Ah det är vad jag kan komma på just nu, sedan är det väl även lite småläxor i ryska och så vidare.
Efter det, har jag gjort 2/3 av min gymnasietid!

Nu blir det till att öva lite till...
Ciaaaaaaoooooos



FÖRRESTEN! BEBA KOM TILLBAKA!
Överdrev kanske lite där angående hennes "försvinnande".. men jag är lite hönsig.
Hon får aldrig vara borta sådär länge igen.



Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

Sötis, tro mig jag är också så överdriven n'r det gäller sånt ! När min katt var borta en dag blev jag också orolig :) Kul att hon kom tillbaks =) Söta Elsa hihi

2009-05-28 @ 20:50:07
URL: http://glendadelgado.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej! :D



Jag bara svepte in på din hemsida rent slumpmässigt! Jag bara undrar följande, vad har du för komplettering i MA B?



Tack för en bra blogg!

Mvh Cecilia Ryhde

2009-06-02 @ 17:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0