25 maj - 1 vecka

Om en vecka flyttar Pavle! =D Vi var på Hfab idag för att beställa renovering av lägenheten, typ målarfärg, köksluckor osv. Eftersom han inte fått den än, så var det lite svårt att veta exakt vilken färg han ville ha och ex. hur många köksluckor det finns. Det får helt enkelt vänta en vecka, men jag tycker ju också att det är jättespännande (A) ibland säger jag att det är min lägenhet också haha men ibland passar det sig inte, då är det bara hans ;) Menmen, vi säger att den är lite min med. Jag & Bebo har ju faktiskt varit tillsammans rätt länge nu. Kom på idag att det var 2 år & 4 månader igår.



Vi har haft långhelg och jag har mest tagit det lugnt. Utgång i fredags var det dock. Förfesten var skitrolig men sen när vi väl drig ner på stan, det sög. Trevligt sällskap och allt, men ja...
Danne & han tjej var med och hon har inte fyllt 18 än, så det fick bli Tre Hjärtan. Man vill ju inte gå ifrån gänget heller liksom, men det var riktigt tråkigt där. Jaja, det gör inte så mycket :) nästa gång. Vi käkade nattamat på mcdonalds istället och drog hem sedan.
Juste, i onsdags var släkten här för att fira mig :) det var trevligt & mysigt, jag fick glas till min samling, en ny pandora-berlock, pengar och presentkort. Inte illa det.

Orkar inte skriva så mycket mer just nu, jag ska ner på teori på körskolan...
Vi hörs! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0