14 maj

14 maj idag ja, :D IMORGON fyller jag 18! Det känns jätteskönt :) men det kan också vara lite jobbigt. Nu blir man tvungen att göra vissa saker som ens föräldrar inte längre kan ordna åt en.

Halkan gjordes idag, kom hem för en timme sedan. Det var kul att slira runt där ute, haha. Det var väldigt lärorikt och tänktvärt också faktiskt. Man fattar inte riktigt vad som kan hända förrän man verkligen ser det med egna ögon. Jag är ju inte riktigt på slutskedet på min körning (även om jag inte har så värst mycket kvar) men det var inga problem. Malin (Carolines kompis) gick samtidigt o det var ju kul :)

Jo juste ja, igår färgade jag håret! Jag ville ha det så ljust som möjligt.. Hon penslade på 3 gånger men det slår nääästan lite gult på nåt ställe ändå. Det är typ lite olika blonda och bruna färger. Blir chockad varje gång jag tittar mig i spegeln. Wow - är jag ljus?! Hehe...

Hoppas jag får kameran jag önskat mig, imorgon. Då kan jag börja ta lite mer bilder. Tycker min gamla digikamera börjat bli dålig.

P u s s

Kommentarer
Postat av: maria

åh blev håret fint gumman ? :D <33

2009-05-14 @ 22:07:02
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: melanie

ååå, då får jag se ditt hår imorgon :) spännande! :) puss

2009-05-15 @ 11:39:05
URL: http://mammahjartapappa.blogg.se/
Postat av: linn

grattis? hörde jag grattis?

GRATTIS PÅ 18-ÅRSDAGEN BÄSTA SARA <3 :D

2009-05-15 @ 18:08:21
URL: http://linnnorgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0