10 maj

Hallåhallå!

Igår vaknade jag upp med en fet förkylning och huvudvärk som verkar hålla i sig... Jättejobbigt när man har massor att göra. Det är matte B nationella på tisdag... har fortfarande inte fått tummen ur röven och börjat plugga idag. Det enda jag har gjort är att ha sovit länge och städat det jag orkat med. Dammsuga tänker jag göra i veckan (städar alltid övervåningen här hemma). Det vankas ju lite kalas snart ;) 18 år om 5 dagar! Fatta tiden går fort. Om jag ska vara ärlig så har jag jättetydliga minnen från när jag var typ 5, ibland saknar jag att vara så liten!  Nu har man så mycket ansvar - det tycker man om ibland, ibland inte. Jag måste iaf vara frisk till fredag/lördag. Lördag ska det bli utgång så då får jag inte vara sjuk! Sara kommer upp från Helsingborg och så ska jag ju även fira med de andra tjejerna. Det ska bli kul :)

Helgen har varit jättemysig förutom att jag blivit dålig då... I fredags var jag hemma hos Pavle & umgicks en del med hans familj o så. Katarina var hemma också så det var trevligt :) (hans syster som bor i Linköping). På kvällen var vi hemma hos deras mormor. Jag försökte tyda deras serbiska, haha. Jag är ganska duktig fatikst (A) Någon som också var där sa tilll Pavle att jag var söt & fin och undrade hur han kunde hitta en svensk som såg ut som en serb. Haha omg! När jag blir blond så kommer det nog inte gå att misstolka :b

Oh juste, imorgon är det 3 veckor tills Pavle får lägenheten. De har börjat renovera ute på Maraton nu, även i hans länga, så jag sa till honom att ringa HFAB imorgon och boka tid för renoveringen inuti lägenheten. Man får bidrag av HFAB för att renovera och under tiden de renoverar utvändigt får de dubbelt med pengar i den där fonden så det gäller ju att passa på. Kan vara bra att ha allt klart innan man börjar flytta in möbler... Inte för att där är så stort men, haha. Så börjar han även sitt jobb imorgon, härligt.

Nu ska jag vila lite och sedan så måste jag börja plugga.
Byebye! / Sara

Kommentarer
Postat av: melanie

aa, det var himla nervöst när vi skulle in dit! iallafall för mig, zoran fattar väl inte sånt, haha ja, det ser ut som den vinkar ja, hehe ^^ förresten, vad önskar du dig, sara lilla? :)

2009-05-12 @ 13:38:14
URL: http://mammahjartapappa.blogg.se/
Postat av: Melanie

mjo, jag vet. nu vill ju tillochmed jag jättegärna veta om det är en Isabelle eller William (A) ja, men jag kommer. räkna med mig. vad vill du ha för något? (:

nejdu, jag är så seg av mig. ingen ork. kan inte förklara det, men jag är inte riktigt mig själv numera.. :/

2009-05-12 @ 16:10:11
URL: http://mammahjartapappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0