Man blir vad man känner sig som

Det var jävligt bra sagt av min bror tycker jag.


Idag efter skolan stack jag hem till Pavle en liten stund, vi fikade bara lite & sedan pluggade jag matte. Hans syster Maria hjälpte mig även med ett tal genom telefon, tack snälla du!! Hihi :)
Efter det drog jag hem till Pavles numera granne, min ryskalärare Helge. Okej, grannar var väl att överdriva, haha, men över gatan är det bara. En del av maten var redan klar då jag kom dit och med tanke på att jag har prov imorgon, var de andra snälla mot mig. Jag assisterade inte med maten så värst mycket, utan fick sitta och räkna matte och Helge hjälpte mig med lite småsaker. Rysk middag består av fyra rätter och vi hade bestämt oss för:

1. Köttbullar i pikant tomatsås (repris sedan förra gången - sjukt goda!)
2. Borsh (soppa med rödebetor, morötter och lite sådant)
3. Kycklingkroketter & pommes frites (även det i repris)
4. Vanliljglass med varma bär

                

En mycket trevlig kväll faktiskt, tack så mycket Helge och ni andra! Stack därifrån efter sju någongång och då mötte jag baby i stan. Han skulle nästan sluta jobba, men ville se lite hur det gick till med att lappa bilar. Det såg ganska roligt ut faktiskt ;p Han skyndar sig att lappa innan de kommer, haha!
Nu ikväll är jag bara hemma.. Pavle skulle ha ett killgäng i lägenheten så yes... ville inte störa liksom ;)

Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

Awww, besöka Helge varje dag =)Så gott det lät, give me some!!!

2009-06-03 @ 23:24:40
URL: http://glendadelgado.blogg.se/
Postat av: Mirre

Haha tack för en bra kväll :)

2009-06-03 @ 23:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0