Joanna är söt & gav mig en passande låt ♥

Det är ingen tvekan om att sanningen svider.
Sanningen som är bäst för oss alla att inse.
Inse det som är svårast att se.
Jag vill inte se det, men det är så uppenbart.
Uppenbarelsen tar ner mig på jorden och jag vet vad som är rätt.
Det rätta känns inte rätt, men jag måste acceptera det.



Tänk om allt var så enkelt..



Ikväll ska jag ut & äta med tre underbaringar - Joanna, Nathalie & Glenda : )
Vi har lite delade meningar om vart vi ska gå, den ena tycker det är tattigt med pizza (?), den andra tycker det är tattigt att grilla under någons balkong. Haha, vi får se hur kvällen slutar. Jag vet i alla fall att det ska bli jättekul att träffas ♥



Jag & flickorna på Sannarp för ett & ett halvt år sedan.. får hoppas på lite nya fräscha bilder ikväll ;) be ready girls..


Kommentarer
Postat av: Joanna

Åh, ja! Den är jättefiiiiiin! <3

2009-07-07 @ 13:53:11
URL: http://boutros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0