JÄVLA OTURSDAG

GRRRRRRRR allt har gått fel idag ju!!!

1. Jag gick upp halv sju och mådde illa som en ko
2. Jag inser att mitt trådlösa internet inte funkar - ja, jag är lite beroende av min kära dator. Hatar denna.
3. Försöker hitta ett tåg till Hbg men nej då finns det bara dom med typ tre byten - palla -.-
4. Ska fylla på min mobil och vad säger de?! Jo, "vi är offline med banken (eller nåt skit) så det går inte. Det är ju inte bara här heller utan det är runtom....."

Asså... I-landsproblem, yes.. Tekniken verkar inte ara på min sida idag

JO FÖRRESTEN dessutom är min mobil inlämnad på lagning.
Känner mig tappad och det var skönt att klaga lite. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0