JAG SAKNAR MITT JOBB!!

Hejhej! Jag skrev ett inlägg här igår som aldrig publicerades tydligen. Nu slår jag ihop det med dagens.

I alla fall - igår så grillade jag och mamma när jag kom hem & sedan övningskörde vi. Vi for ut till Maxi för att hitta en blomma att ta med mig till jobbet idag. Jag hittade även en bok som verkade bra. Har inte läst böcker på jättelänge, men för ett tag sedan började jag igen :)




På kvällen satt jag och Linn nere vid Nissastrand och myste. Härliga sommarväder & härliga Linan ♥


Idag var det sista dagen på jobbet... Jag kommer bli rastlös om dagarna nu.. Ååh, kommer verkligen sakna det. Jag har stormtrivits trots alla tidiga morgonar och trots att jag missat alla fina soldagar. Idag på fikat fick jag en blomma av hela gänget som tack & även Inger, min ordinarie handledare som är på semester, ringde mig för att tacka. Saknar er alla redan!

Visar blomman senare
:) Nu måste jag iväg, ska till sjukhuset och träffa tdl angående inplantatet.
Efter det ska jag ha dejt med Jenny :D haha. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillar ordet dejt! :-)

2009-07-03 @ 14:56:06
URL: http://jennyfalkstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0