HBG & SARA

Sitter hos Sofia på myskväll , ska sätta på en film nu :) hade det sjukt bra i HBG med Sara igår/idag. Skriver mer sen :)

UPDATE:
Nu tänkte jag visa lite bilder från Helsingborg =) jag, mamma & Ulf åkte ner på morgonen och gick på Väla en liten stund innan de körde hem mig till Sara. Väl där slappade vi lite, snackade tjejsnack och bakade. Eftermiddagen bjöd på en runda på Familia och promenad utomhus. Natten tillbringades på Tempel inne i Hbg. Sjukt kul hade jag med Sara :):) Jag åkte hem i lördags eftermiddag efter att vi sovit lääääääänge!!


Sara skär melon


Mums


Fikar.. osminkad & degig haha


Russo sweet


Sara snygging!


Jag knäcker mig :)


Innan utgång


Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

Naww, sötnosar!! :-)

2009-07-12 @ 22:27:03
URL: http://glendadelgado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0