Galet igår

Det blev riktigt nice igår :) Mårtensson var dessutom fullproppat så damn er som sa där skulle vara tio pers. Det började med att Linn kom hit, vi käkade, gjorde oss iordning & började förfestandet lite smått. Vid halvtio-tiden gick vi hem till hennes kompis Josefine där även Jenny, Vickan, Kicki och några fler som jag inte kan namnet på, var.

Väl på Kräm var det galet kul. Jag & Linn dansa röven av oss och vi stod ute & snackade med massa härliga människor, haha. Dock blev vi inte riktigt av med en del... men på dansgolvet har vi en polisy (hur stavas det då?) att man hjälper varandra att bli utdragen om man ger minsta vink om det haha. Så Linan hjälpte mig där ett par gånger ;) Senare kom vi tyvärr bort ifrån varandra, jag var med Josefine och sedan träffade jag även på Andreas min brors kompis.

Linn & jag skulle upp vid 6.20 idag eftersom hon skulle jobba... så vid 2.15 drog vi hem igår. En promenad som egentligen borde ta 10 minuter tog en halvtimme pga ÖSREGN och en lullig skalle. Hahaha omg. Jag somnade i alla fall om 3 timmar efter att Linn gått hem imorse. Idag verkar det bli Hbg & Sara i alla fall :D

Har tyvärr inga bilder senare från kvällen :(










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0