hej lördag

Hejdå lördag, borde jag kanske säga istället - det är ju faktiskt söndag nu! =) Idag (igår) var jag och familjen hos mormor&morfar, trevligt och mysigt som vanligt (a). Man får ju dessutom väldigt god mat ;) På kvällen (nyss kan man väl säga) var bebo här för en liten mysstund... finaste älskling <3 jag saknar dig redan... Förresten så hjälpte han mig att shoppa loss lite på Tradera också. Jag köpte löshår -herregud vad håller på med tänker jag,  tänk om inte färgen är rätt, tänk om det bli skitfult eller något annat hemsk, det kanske lossnar efter en vecka?! Men jag fick ett jävligt bra pris kan jag säga så jag ska nog vara glad. Känns det inte bra när det kommer hem så säljer jag det istället. I vilket fall som helst så ska jag vänta ett tag med att sätta i det, roligare när det är lite varmare ute och så :) Fia ska hjälpa mig har hon lovat!



Kate Hudson har så fint hår!

Efter jag haft min bruna hårförlängning är tanken - lite kortare, mycket ljusare!
Börjar bli sugen på kort hår igen, egentligen tycker jag att jag passar bättre i en frisyr som precis når axlarna. Det passar min ansiktsform bättre + att mitt hår är tunt så det blir inte pisigt...
....men jag måste prova ha långt hår först =)



Natti

Kommentarer
Postat av: Glenda

Det kommer bli fint ska du se ! ses i morrn söööt. PUSSSS

2009-02-01 @ 21:19:16
Postat av: Pavle

Har också fint hår (:

2009-02-04 @ 00:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0