wild child med emma roberts i spetsen



Denna filmen tipsade fian mig om - & den var inte helt fel :)
"En rebellisk prinsessa skickas till ett internat för flickor efter att hennes far fått nog av hennes vilda upptåg och dåliga uppförande."


Är lite sjukling så kom gärna med fler förslag på bra filmer!
Nu blir det ännu mer tvtittande. Top Model står ju på schemat - det vill vi ju inte missa! Nu hoppas jag att min andra favorit McKey inte åker ut ikväll, men jag tror fakstiskt de håller kvar henne ett bra tag till. Kolla tjejens modellansikte...

Puss

Kommentarer
Postat av: Pavle

Min lilla sjukling <3 Volim Te :)

2009-02-11 @ 00:46:57
Postat av: Glenda

a då ska man checka den !!! Tyckte med den verkqade lite rolig, hihihihiih , saknar dig gumman ! (L)

2009-02-11 @ 11:59:25
URL: http://glendadelgado.blogg.se/
Postat av: Sofia

John Tucker must die - chickflick men sjukt rolig!

2009-02-13 @ 11:18:12
URL: http://soofiiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0