Ute & gör vägarna osäkra

Var ute och övningskörde  nu ikväll/eftermiddag =)
Det var faktiskt jättekul denna gången, för jag körde på en riktig väg för första gången!
 Har kört på en liten väg utanför Vårdskolan förr, men idag så blev det en lite större väg med mer möten & så.
En bil körde förbi mig när jag kröp fram i 20 :( blev rädd...
Sedan så svängde jag lite långt ut i vägkanten en gång när jag skulle svänga vänster & upp för en backe. Höll ju så mycket koll på bilen jag fick möte av :$ Mamma rättade dock till detta ;) I det stora hela gick det toppen, tycker det är skitkul att köra bil!

Vet ni? Jag tänkte att min man kunde köpa en BMW eller en Audi åt mig! xD haha...
Fast sedan så gillar jag ju Peugeots små sportiga shoppingbilar



/Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Pavle

Ser ni vad hon kräver av mig?:D

2009-02-01 @ 19:10:08
Postat av: Sara

hahah så ful! du vet att jag skojar med dig älskling :) nu ska vi inte bli som *, ah du vet

2009-02-01 @ 19:34:09
Postat av: Glenda

Hahahaah! Pavle får jobba extra hihihi ! Själv ska ja skaffa en miljonär som ska köpa mig en mercedes eller audi :D . så snygga bilar !!!! :) jag måste läsa teorin vilket e så lamt ! :/ Miss U !

2009-02-01 @ 21:21:03
Postat av: Pavle

Mercedes där ja Glenda. Här är vi blattar :D

2009-02-02 @ 09:51:53
Postat av: Glenda

PAVLE, JAG VET. så typiskt !!! HAHAHAHAHAHAHAH !!!

2009-02-06 @ 18:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0