Uppfräschning!

Jag tog mig samman innan för att ta en härlig dusch och då menar jag verkligen härlig :) Jag känner mig just nu som jordens renaste människa. Kroppen är välduschad, peelad och insmorjd & håret luktar superdupergott. Jag skulle vilja gå på naglarna också men duschningen räckte för att få mig trött. Febern vill inte riktigt ge sig, termometern visade nyss 38, men det känns ganska lite om man jämför med vad jag hade för ett par dagar sedan. Vill verkligen till skolan imorgon.. men samtidigt så vill jag ju inte bli sjuk igen. Får se vad lilla mammsen har att säga om saken!



De här produkterna brukar jag använda. Loreals shampo & balsam är bra för att inte vara frisörschampo, så det brukar jag satsa på, dock den röda eller gula serien. Loreals peeling kan verkligen rekommenderas också. Den är prisvärd & hyn blir len som en barnrumpa
. Hihi.

Nu ska jag lägga mig i sängen, samla lite krafter och försöka ta mig an skolböckerna som väller över här hemma.
l o v e, sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0