TK

Men gud vad jag har varit duktig nu! Tränade som sagt core med Jenny samt hennes kompis Sara på morgonen. Jag känner igen hon Sara kom jag på efteråt... ska kolla upp hur det kan vara så ;b men aja skit i det. Efter Core'en så skulle de till skolan men jag var kvar för att springa på löparbandet i nästan 40 minuter. Snacka om att jag var tomat efteråt eller. Jag blir alltid det! Ytliga blodkärl, ok? :D Trots att jag inte varit igång med träningen på evigheter så gick det förvånsvärt bra, core var inte så jobbigt och löpningen gick fasktiskt jävligt bra. Jag var peppad som fan, antagligen för jag hade bästa musiken pumpandes i öronen. Jag har alltid haft ganska lätt för att bygga muskler och komma i form, så jag tror jag kommer ikapp hyfsat snabbt!
Nu efter mitt lilla skrytinlägg här tycker jag att alla kan ta o ge mig en fet applåd så ni visar att ni instämmer?!
:D

Lite plugg får det nog bli idag samt ev. övningskörning
PLUS att jag ska hem till bebo när han har slutat i eftermiddag :$ mysigt



puss o kram people                                                                               my tomato face -->

Kommentarer
Postat av: Glenda

AHAHAHAHS SÅÅ SÖÖT TOMATO FACE, hahahaha knäcker mig ! bilden e sööööt. JA I MOrRN SKA DU FÅ MASsA KRAmAR SOM PRESENT FÖR ATT DU E SÅ DUKTIG !!! <3

2009-02-02 @ 17:21:26
Postat av: Jenny

Du är jätte duktig Sara =)

2009-02-03 @ 12:25:54
URL: http://jennyfalkstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0