Sjukling

Hey people!

Mina dagar består mest av sängliggande, tv-tittande & väldigt mycket glassätning... haha. Är man uttråkad så är man. Nu så är ett par filmer påväg hem till mig på en olaglig väg.

Det blev en massa dokumentärer som lät lite kuliga:
♦Barnen som undkom nazisterna
♦Prostitution bakom slöjan
♦Familjen annorlunda
♦Min man är transvestit
♦Tsunamins barn
♦Världens minsta kroppsbyggare
(tänkte börja se den redan ikväll)



JAJA - jag gillar dokumentärer :) det här var ju dock en  ny upptäckt att man inte måste passa tv:n's tider.
Om ett tag anländer också Sex and the city & OC, men även två gamla lovelis: Fucking Åmål & Fjorton Suger

Ja, ni märker ju själv graden av uttråkning - sitter här o bloggar om dokumentärer & filmer en fredagkväll (har knappt koll att det ens är fredag idag haha), men vafan, what to do?!

l o v e, sara ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

blev donkan till slut :P

2009-02-13 @ 22:34:10
URL: http://nathalieorellana.blogg.se/
Postat av: Pavle

:) Hoppas du kryar på dig älskling. Volim te!!! Nu ska jag fortsätta kolla på Miami Ink :) Puss puss

2009-02-13 @ 23:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0