Pyssel-längtan

Sofia ringde nyss mig & snackade en stund. Hon berättade att hon hade startat lite med sitt pysslande. Kul att ha någon mer vän som gillar pyssel, annars så brukar jag vara ganska ensam om det. Det slog mig att det var ett tag sedan jag pysslade nu! Det kliar lite i fingrarna faktiskt. Så jag tog fram min pysselsamling och beundrade allt fint som jag ska sätta igång med - jag ska bara bli lite friskare! Jag ska börja lägga upp bilder på de smycken jag gör :) Jag behöver faktiskt nya pärlor nu, för det börjar bli lite tomt i lagret!








love sara

Kommentarer
Postat av: Glenda

aww söööt, gör ett armband till mig va haha, ne så söt du är ! Saknar diiig sötis ! Pusss på dig

2009-02-13 @ 20:58:57
URL: http://glendadelgado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0