It's friday, baby

O det märks väl inte riktigt, tycker jag. Dagen blev tyvärr inte riktigt som planerad... men jag har haft rätt trevligt ändå :) efter skolan gick jag nästan ända hem (för att ta bussen sista biten, då mina händer var stelfrusna) och sedan tog jag en mysig "semel-fika" med mammsen. Tog en vända på stan senare eftersom jag hade ett rabattkort på H&M. Skorna som jag tänkte beställa därifrån för säkert 2 månader sedan, har äntligen kommit in! Jag haffade de sista 38orna, fast tyvärr var de lite fläckiga. Jag ville så gärna ha dem & jag fick dessutom ett billigare pris - så jag slog självklart till. Det blev också lite krimskrams till håret. Imorgon ska jag visa, för då ska jag också inhandla en skitfin klänning från Gina. Svart med stora blommor och så ett brett skärp i midjan.

Det blir nog inte roligare än såhär idag, är jag rädd. Eller jo. Förretsen. Jag hade betygssnack med min idrottslärare idag och hon sa att det är ingen tvekan om ett mvg och min enda risk att bli sänkt nu är ifall jag helt skulle lägga av (typ att aldrig mer komma dit) O det ska jag ju inte göra, klart :D

Jag hoppas på en mer intressant dag imorgon för min del.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0