heeeeej

BACK ON TRACK! :D

Jag börjar känna mig sjuk idag :( så jag är hemma från skolan (blir dock tvungen att gå dit och hämta böcker ifall inte mamma kommer hem tidigare och kan hämta dem åt mig) Dagens två lektioner tänker jag sköta hemifrån.
Trots att jag känner mig sjuk & efter det som varit på senaste tiden, så, vet ni - jag är glad ändå. Jag har bestämt mig att inte spilla tårar på sådant som är totalt meningslöst. Bättre att passa på då det är skit på riktigt. Varför slösa sina tårar på något som ändå inte blir bättre? Det hjälper inte att man gråter. Visst, man ska gråta ut o blabla. Men vad ger det egentligen? Man ser bara svart. Inget är bra & man blir negativ till allt. Jag är en person som alltid försöker att se saker ur många olika synvinklar, och förstå ett problem eller en konflikt från allas håll. Jag försöker även att se positivt på det, jag försöker. SÅ det ska jag fan fortsätta med. Tänker inte komma in i något tråkigt träsk som inte passar mig. Det är slut med skit nu. För jag är en glad person. Och det ska jag fanimej fortsätta vara.

Fortsätt i samma stil. Jag har i alla fall lagt av. Det är inte värt det.
Livet är för kort för att gå runt och oroa sig och vara ledsen för småsaker.

Nedräkning har börjat


tack för mig, hej

Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

I LOVE UR STYLE BABY! <3 WAY TO GO BABYYYY <3 PUSS*

2009-02-09 @ 12:09:48
URL: http://glendadelgado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0