what can I do

i've never ment to hurt you.
i'm trying and trying but I just can't let you yell at me over and over again.
well, remember, I don't say i'm an angel, but that's not you either




Beskriv för mig snälla vad jag ska göra. Jag försöker vara lugn, men minsta snedsteg från min sida kan få en dag förstörd. Jag har inte ens något att säga till om, allt ska tydligen styras från en sida.
Det växlar från sekund till sekund, så hur ska jag veta hur jag ska bete mig? Till slut är det ändå jag som får skiten.
So, tell me, what can I do to please you?
För jag vet inte längre. Jag är bara bortkommen.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Sara, hur är det? =/

2009-02-07 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0