dagen så att säga


Efter skolan tog jag & Linn oss en helmysig fika på, såklart - Vattenporten.
Det fiket har en speciell plats i mitt hjärta alltså ♥
Härligt att sitta & prata tjejprobs med Linnsan, sötnos! Sedan gick vi hem till mig en stund för att sitta o snacka ännu mer samt lyssna på musik.
För mig blev det sedan en tur ned till stan igen för att möta Bebo Jag glömde håret hos honom (löshåret jag beställde alltså), när jag var där för att hämta det igår! Haha, så clever va? Älskling är på fest ikväll (igen), men jag behövde en stund för mig själv idag.
Har kollat lite film med brorsan samt ätit mammas underbara smörgåstårta - snyggingen på bilden ovan ^^. Nu tänkte jag lägga mig på sängen, gosa ner mig i en filt, trycka hörlurarna i öronen och lyssna på all härlig musik jag lagt in på mobilen.
Behöver tänka lite & rensa tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0