Äntligen är det på bättringsvägen

Hey people!

Har legat i influensa i en vecka nu + att jag hade något annat skit veckan innan dess. Febern har äntligen börjat ge sig, så nu orkar jag vara upp i alla fall. Gott folk, håll er friska! Detta är vad jag kan minnas den värsta influensa jag haft, och tro mig, jag har haft många. Febern är skyhög, huvudet spränger, det gör ont i ögonen (?!), samt hostar och snörvlar riktigt ordentligt. Uschuschusch. Jag är så trött på att vara inne och känner att jag börjar bli asocial och deprimerad. Har inte träffat någon vän eller nåt på hur länge som helst... Hoppas bara att jag kan gå till skolan på måndag!
Så ska jag försöka komma igång med bloggandet nu igen OCH allt plugg jag kommit efter med... Har verkligen feteångest för det :) Heja mig!
kram, & love

Kommentarer
Postat av: naths

Är det samma som Glenda pratar om? Den vid samma väg mot regnbågens fik?

2009-02-21 @ 16:51:55
Postat av: daanni

usch. känner igen mig. har oxå haft världens jobbigaste influensa! krya på diiiiig snarriish!

2009-02-21 @ 17:37:23
URL: http://ddannz.blogg.se/
Postat av: Glenda

Sötnos, jag saknar dig !!! Krya på dig !!! Saknar dig, jag är snart frisk , puss <3

2009-02-21 @ 19:47:40
URL: http://glendadelgado.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack sötnosar <3

2009-02-22 @ 10:19:37
Postat av: Hiba

Krya på dig Sarris <3

2009-02-23 @ 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0