Alla ♥ Dag

Morgonen har varit väldigt lugn, med frukost på sängen o lite mys. Mamma har blivit jättesjuk så nu är det lite omvända roller här. Jag mår bättre än henne så jag får ta hand om henne lite grann. Stackars mammsen ♥
Nu håller jag på att pyssla med en sak som baby ska få & så ska jag baka en kaka. Jag tar det lugnt annars pulserar det i huvudet. Skönt att jag inte har lika ont nu längre... även ifall jag äter värktabletter.
Idag är det också 1 år sedan familjen åkte till Gambia. Guush vad tiden går fort! Kan inte fatta det.
..



HAPPY VALENTINES DAY!
Jag ska uppvakta mina nära & kära i den mån som går, men inte någon som håller med om att dagen är lite överdriven i alla fall? Det är nästan så att de som inte har någon partner typ stänger in sig o grejer. Ta det lugnt singlar, det är en vanlig dag egentligen. Er tid kommer, finns ingen mening att stressa  ;)

Det är i alla fall en underbar dag idag, sol och allt! Det skadar inte! Jag hoppas på att kunna komma ut lite och få frisk luft. Man blir ju nipprip av att sitta här inne...



love, sara

Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

Låter underbart, sj firade man med Becca, ahhh love to be singelhaha :D fan vad mycket vi käka asså :S:S:S:S SAKNAR DIG BLI FRISK !!!!

2009-02-15 @ 21:42:47
URL: http://glendadelgado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0