Ondagkväll

Då sitter jag här ännu en kväll. Har pratat med lite goa människor på msn och ägnar mig just nu samtidgt åt lite skolarbete. Jag hade tänkt att somna lite tidigare ikväll men jag är långt ifrån klar, så det ser inte ut att bli som tänkt.

Innan jullovet ska detta göras (skolarbeten):
Privatekonomiprov
Italienskaprov
Privatekonomi-inlämningar x 2
Religionsarbete
Svenska, bokanalys

Ska nog gå fint.. :)




Bilder från i fredags. Studenttävling och Melanie med söta Belle på besök i skolan..
Belle ser ut att ha det sjukt mysigt i vagnen 




I tisdags (igår) hade vi avslutning på gympan, så även lite bilder därifrån. Vi körde en lek med en julsaga, körde flickis, fikade och den efterlängtade chokladleken ;)





Nu medan jag skrev detta blev en av privatekonomiuppgifterna klara! Härligt..
Hörs imorgon eller något. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0