Jag, lång? ^^


Min bror kom hem igår, wihu!
♥ Tror jag glömt att nämna det här.. Hur som helst så, tidigare ikväll var jag inne på hans rum för att han skulle visa lite julklappar som han har köpt. Vi stod på golvet o jag utbrister "HAR DU KRYMPT?! Shit vad du känns kort!!" Min bror är ändå 190 cm PLUS, så han är ju inte kort direkt.
Allvarligt, det kändes verkligen som att han krympt. Jag tänkte att det kanske var för att jag inte träffat honom på länge och är van vid P som är ytterligare ett par cm längre. Men Fredrik är smart haha, "men syster, det måste vara du som vuxit!" Det har jag inte ens haft på tanken, men troligen är det så. När vi gick ner till mamma i köket och jag mätte mig mot henne, sa Fredrik att jag är säkert 3 cm längre.. Vi har ju alltd varit lika långa? Trodde inte att man växte mer i den här åldern, men ska nog allt gå in till skolsyster o kolla läget ;)

Nu blir det lite PE-plugg här & imorgon ska jag plugga italienska med Denice tror jag. Jag har prov i båda ämnena på fredag, men det är inget svårt så ska nog inte ta så lång tid!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0