Helgens happenings

Då var det ett tag sedan man skrev här igen.. :) tänkte uppdatera lite om helgen.

I fredags var det för det första studenttävling i skolan igen.. Jag var typ den enda i klassen som ville ställa upp. Det var mattävling och man skulle vara tre från varje klass. Jag och Linn bänkade oss på första plats och när jag såg hur dåligt vissa mådde av det där var det nästan tur att man inet ställde upp.. men tävlingsmänniska som man är, är det ju svårt att avstå! Haha. På eftermiddagen blev det en runda på stan med Denice :) jag inhandlade två toppar & nya lackleggings. Tack för sälllskapet!
Sedan for bilen hem och på kvällen blev det en lugn kväll hos älsklingen!

Dagen efter, i lördags, sov jag till klockan tolv, vaknade upp med extrem huvudvärk som inte ville släppa på hela dagen. Trots det gick jag iväg en stund på kvällen till Linnéa, med sällskap av Peter. Skönt att slippa gå ute sent ensam! Där stod förfest på schemat med gott folk, men jag satt mest o snackade med peter i soffan med ett glas vatten, haha. Vi följde inte med in till stan, han hade match idag och jag med huvudvärken..

Idag har jag städat och äntligen fått upp julpyntet i mitt rum. Jag brukar vara vääldigt tidig med det, men jag har helt enkelt inte haft tid! I eftermiddags/ikväll var vi i Trönninge. Stefan har fyllt 14 år, så klart man får gratta!

Nedan, julpyntet i mitt rum (ni får stå ut med att jag tog vissa idag i dagsljus o resten ikväll) och lite bilder på mig och kattens, Elsas son. Familjen valde att behålla honom. Han har vuxit rejält sedan jag såg honom sist! Sötungen
.

Hissgardinen har min duktiga mamma gjort (var bara tvungen att säga det för att den är så fin) Har fått mitt pysselintresse och handlag från henne gissar jag ^^









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0