3 december.

Hejhej!

Nu sitter jag här i min säng, äntligen en lugn stund! Veckan har varit minst sagt hektiskt och det går så fort! Jag hinner inte fatta att det är en ny vecka innan man sitter här torsdag kväll och kommer på att det nästan är helg. Insane. Igår var det så underbart ute. Iskallt & soligt - jag älskar det. Jag gick en promenad hem tidigt och jag kunde inte låta bli att fotografera min omgivning ;)

tt



Natalie Merchant - My Skin


Idag var det religionsprov, mat på Max med Bebo, jobb (så lamt var det idag!) & sedan en tur ute med Linnéa, Jenny & Leo :) Imorgon kväll ska jag o P äntligen träffas på riktigt efter dessa hektiska veckor (som inte är slut än).. Alltså träffas utan att det är håla eller så för min del. På lördag blir det en massa plugg & sedan myskväll med girlsen! ♥

Då har ytterligare en dag gått och sängen kallar igen..
Laku noc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0