20 augusti - skolstart

Idag började skolan.. sista året framför mig nu. Känns konstigt att redan vara 3a, tycker nyss vi började? Hade bara en lektion idag - religion A. Det verkar intressant & jag fick ett gott intryck av läraren. På ett sätt skönt att skolan är igång igen, få in lite rutiner och så. Känns dock inte lika kul att jag nästan ska bo i skolan denna terminen. Mitt schema är verkligen hemskt. Jag hade ett toppenschema förra terminen, så är väl lite bortskämd ^^
Nu sitter jag här & försöker plugga körkortsteori. Har knappt inte pluggat någonting alls och jag börjar få panik. Men jag ska fixa det!

Köket hos P börjar bli fint nu, fixade blommor idag med :) där är ju i och för sig inte ommålat än, men det ska mannen ta tag i nästa vecka haha ;) Nu ska jag fortsätta med min teori & leta lite flygbiljetter lalala.. Ciiiao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0