Två långa dagar

Det har varit två långa dagar för min del, därav har jag inte pallat blogga.
Igår gick jag i skolan hela dagen där jag hade bla. spanska med German (haha han är skitrolig) för Ulla var inte där. Sedan hade jag mitt tal och det gick faktsikt jättebra :) Sedan cyklade jag snabbt hem -obs jag fick punka på cykeln vid österskans så jag fick gå hem därifrån, käka snabbt, ner på gympa & till slut hämtade mamma mig där för att vi skulle ta en sväng med bilen.
Idag var det först yrkesmässa där jag & glenda gick på turism, polis och till sist arbete utomlands. En del bra info men kändes också lite onödigt. Sedan blev det mattelektion innan jag fick sticka hem, käka & sedan ner på körskolan. Det gick faktiskt lite sådär idag, men så kan det vara. Ibland går det lite bättre, ibland lite sämre. Var även hos doktorn innan jag till slut kom hem vid halv sex. Så sjukt trött o huvudvärk har jag haft idag...
Baby kom hit ikväll så jag kunde ladda batterierna lite. Pusstäktade bebo, hah.
Puss på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0