thaimat & kontrakt

Det blev till att käka lunch med mor min idag! Vi åt lunchbuffé på Blue Thai och det var lika gott som vanligt. Någon gång ska jag tillbaka till Thailand igen och svulla thaimat flera veckor. Det är ju så gott!



Sedan så gick jag på stan en stund med henne innan det var dags att möta Pavle. Han skulle skriva kontrakt på Hfab, så jag följde med.


De håller på att renovera på Gustavsfält, så hyran kommer att höjas drygt 400 :-. Det är pengar men o andra sidan kommer där att bli riktigt fräscht! Uterummet ska bl.a glasas in så det kommer bli lite som ett extra rum.
Jag tror det här kommer bli jättebra, men ifall det inte passar så kan man ju alltid hyra ut lägenheten som andra hand och ändå ha kvar den till ett tillfälle då det passar bättre. Nu har baby sin lägenhet i alla fall, påskriven o allt. Inflyttning om 1 ½ månad.

Hörs senare! Kram Sara

Kommentarer
Postat av: linn

men fan vad nice!

2009-04-09 @ 17:37:23
URL: http://linnnorgrens.blogg.se/
Postat av: Glenda

fan vad nice !!!

2009-04-10 @ 18:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0