stressad

Jag hatar att vara stressad och det blir verkligen bara värre. Allt skolarbete gör att jag inte kan stressa ner. Egentligen borde man bara försöka tänka, - stressar man så blir det värre! That's the way it is. Nu ska jag vara lugn och försöka göra det bästa av situationen. Stress gör ju att man inte kan koncentrera sig ordentligt och då går det ju dåligt. Precis det man inte vill.

Gympa ikväll och min kära vän Sofia var lika stressad som jag. Får försöka göra en bra gympalektion ändå. Småskitarna kan ju inte hjälpa att vi bara vill hem (just idag, brukar inte känna så) :p

Spanska verbböjningar går mig på huvudet, men sitta ska dem! Haha.

Vi hörs när jag fått undan det värsta i skolan & har lite mindre att tänka på! :)
love sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0