sommarjobb klart! :)

Jag ringde upp hon som hade ringt mig i fredags, som hon sa att jag skulle göra. Hon lät jättespositiv och började att fråga hur jag känner inför jobbet osv. Hon tyckte jag lät så "pigg & rask på rösten" (haha) så jag skulle nog passa jättebra. Så nu är det alltså bestämt. Den 15 juni börjar jag arbeta på Folktandvården Nyhem (jag trodde att det var på sjukhuset, men det går lika bra här) och det är tänkt att jag ska befinna mig där i tre veckor framåt. Jag kommer få hjälpa till med att serva med instrument och liknande, samt hjälpa till i receptionen. Hon frågade om jag ville arbeta 3 veckor á 8 timmar om dagen eller 4 veckor á 6 timmar om dagen. Jag valde 3 veckor med längre pass, för jag tycker om att  få saker ur världen, så är det liksom klart sen och man har massa ledig tid kvar på sommarlovet!

Jag fick massa information, men jag skulle ringa upp henne igen då hon skickat hem schemat till mig så vi kunde prata lite mer :) Nu hoppas jag nästan att jag inte får erbjudande från något mer ställe för då kommer jag få ångest, haha. Jag är i alla fall jätteglad & hoppas att det här kommer bli roligt och lärorikt.




Nu måste jag byta om, funderar på att gå till skolan idag, i alla fall cykla.
Kram, Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0