MITT HÅR

Nu har jag endast två slingor kvar i håret & de klippte jag av på längden för jag vill inte dra av dem. Jag har stått i en halvtimme nu och försökt få bort de sista 20 (?) slingorna med våld. Det lossnade stora tussar med hår :'( Varför gick jag inte bara till frisören och tog bort det? Nog för att mitt hår är tunt i sig självt och nu känns extremt tunt när jag haft löshår, så behöver jag ju inte göra det ännu värre och dra bort massa hår. Usch, kommer drömma mardrömmar om att tappa allt mitt hår... Ajaj, min hårbotten är verkligen mörbultad. Nu blir det till att vara rädd om håret. Jag har även bokat tid för klipp + färg så sara will be blondie!!! Håret blir ju lite tjockare när man färgar det blont, så längtar verkligen.Kan visa bild imorgon på mitt hår (fjun?)... verkligen så kort och så tunt! :(



RIP håret (nog för att jag var riktigt trött på det nu..)

Kommentarer
Postat av: Therese M

Snygg tshirt! Har du köpt den på Gina tricot? Har letat efter en sån ;) Kram!

2009-04-30 @ 09:22:41
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0