Maratonvägen 30 A

yesyesyes, säger vi nu :)

Det var en lägenhet jag & Pavle "kärade ner oss i" som jag skrev om för ett tag sedan. Vi har tjatat om denna varje dag ända till nu, då HFAB ringde och berättade att den snart är i hans ägo!
Det ska bli jättekul att bebo flyttar dit, för då kan jag också vara där en del & så. Ååh det kommer bli så mysigt! Det roliga är att denna ligger till och med i samma hus (samma gård) som Danne bor i. Kanske inte får bebo för mig själv nu (a) hahaha!



Visst är den söt?

Nu måste jag ju kunna plugga mycket idag efter ett roligt besked, eller så kanske jag inte kan sluta tänka på det? Haha.
I alla fall, grattis baby

Kommentarer
Postat av: Glenda Delgado

JAG VISSTE NI SKULLE FÅ DEN ! FY FAN VAD NICE! GRATTIS TILL ER BÅDA ! ÄR SÅ GLAD FÖR ER SKULL!!! :):):):) SÅ MYSIGT NI KOMMER HA DET SÖTIS !!! :*

2009-04-08 @ 11:50:56
Postat av: maria

Så sjukt skönt med "egen" lägenhet, du får ju allt ta och hjälpa honom möblera, sjukt kul ju ;D

2009-04-08 @ 14:47:05
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0