lördagsfynd

Jag knallade in på Gina Tricot idag bara för att kika lite & det slutade med det ni ser nedan + en liten beige kofta för 49 spänn!!! Haha, så den fick hänga med hem den också.  Den till vänster tycker jag dock har en lite mer beige/ljusgul-aktig ton?! Linnet fanns bara kvar i XL så jag gjorde det vad det blev till - en tunika! Ska ha ett linne under istället eller möjligtvis sy in den lite i sidan :) Den var rätt fin när den satt slappt.



Sofia gav mig en dissedmissed klockan 7 imorse (ja, jag hade vaknat och kunde inte somna om trots att jag var astrött - skumt eller). Hon skulle jobba! Tråk! Det blev därför bara en snabb runda på stan för att lägga undan ett par skor jag spanat på samt kolla lite snabbt bland kedjorna.

Bebo ska komma hit ikväll. Längtar ihjäl mig.
jag kommer alltid stötta dig älskling, ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja kan tyda din tröja: "Min älskling, det är livet, jag ångrar ingeting" ;)

2009-04-21 @ 16:13:09
URL: http://soofiiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0