lördag & LOV

Im so happyhappy! Detta vädret gör mig crazy, kan det inte bara fortsätta vara såhär fint till hösten nu?
Dagen började med att jag tog mig en cykeltur hem till babe, som de gamla goda tiderna! Det var helmys, var ute en del och så : ) sen cykla jag hem igen på em. & begav mig hem till Fian. Vi gick en promenad (hon solade även på meddo) utmed Nissan, genom stan vid de söta husen (sjukt fina, hade nästan glömt dem) - bilderna nedan och även vid lägenheterna där jag bodde när jag var liten. Där blir jag nästan tårögd alltså... så mkt minnen, så mkt fina minnen. Älskade den tiden enormt. Fick en massa flashbacks när jag gick där på den lilla återvändsgatan. Buhu, gör mig liten för en dag! Wellwell, fick nästan ännu mer nostaligi då vi valde att ta vägen tillbaka genom dagiset,  Västanvinden - som vi gick på när vi var små (ja, vi har känt varandra sen dess!). Rutchkanan där kändes sjukt liten HAHA den var ju så stor sist jag var där?! Innan vi gick hem blev det även en runda inom Slottan för att ta ett varv på släng-gungan.







Vilken härlig dag. På bara ett par dagar har jag växlat från vinterskor, dunjacka & halsduk till vårskor & skinnjacka med endast t-shirt under - på kvällen! Nu älskar vi Sverige, eller hur?
LATAAAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0