glad påsk för andra gången

Idag är det serbisk påsk så jag var på middag hemma hos Pavle nu ikväll. Vi knäckte (säger man så?) ägg som de gör på filmen "Mitt stora feta grekiska bröllop". Den som kommer först hem till någon på påsken ska få en present & det var tydligen jag. Lucky? ;) Haha, ne men jag förstod inte varför först, men jag var tvungen o visst blev jag jätteglad :)  Jag fick Oriflame Coconut shower cream & en mycket väldoftande handkräm - sjyst heller? Världens sötaste är dem! Tacktacktack
Jag & Pavle storstädade hans rum och det blev verkligen sjukt fint! Vissa ställen i hans rum var verkligen bombnedslag innan men nu blev där soprent! Varje hörn är rensat och skrubbat. Det känns jätteskönt :)

Hoppas ni haft en bra helg!
Pusspuss sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0