valborg

Jag och mamma körde runt på lite olika ställen idag för att försöka hitta skor till min klänning som jag ska ha då min bror tar studenten/skolavslutningen samt köpa gladiatorskorna jag spanat på hur länge som helst. VI köpte även en bolero till klänningen, men även den ska provas tillsammans med hela outfiten. Äntligen hittade jag solglasögon, mina förra gick sönder.. På eftermiddagen blev det även en snabbisrunda på stan med Linn :)
Det har varit en lugn kväll, trots Valborg. Det är överskattat att supa sig redlös, vad är det vi firar egentligen?
Det blev grillning med familjen och sedan med bebo en stund... han fick skippa festandet för min skull. Sedan så pratade jag i telefo med glenda ganska länge också haha, hon har grejer på gång ;)

 

Bye!

Kommentarer
Postat av: glendis

du kommer ju se ut som en prinsessa i klänningen! Så söt du kommer vara sötis! Ja, haha här har vi något på g ;) hihihi! Miss u Sweet! <3

2009-05-02 @ 03:19:06
Postat av: Linnéa :)

Alltså jag tror kungen fyller år på valborg ;)

2009-05-07 @ 11:29:22
URL: http://twinkel.blogg.se/
Postat av: Sara

men och om kungen fyller år?! som om jag vill fira honom för de

2009-05-07 @ 17:15:44
URL: http://sariisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0