en fredag...

Jag & Linn tog oss en promenad efter skolan idag och landade vid Nyhem där vi köpte glass på Hemköp och satte oss i den grymt varma solen! Så jävla skönt! Sedan blev det promenad in till stan och Linn tog bussen hem & jag gick hem hit. Jo förresten, när vi gick så såg jag att jag hade fått ett meddelande på röstbrevlådan. Jag blev lite nyfiken och lyssnade av. Det var någon som ringt från ett sommarjobb jag sökt och hon ville att jag skulle ringa upp henne. Jag hoppas verkligen att det är ett positivt besked nu! Dock så kommer jag kanske bli erbjuden jobb på en restaurang här i stan, även han ville att jag skulle ringa dit :) så vi får se hur det blir nu.
Denna helgen ska bli riktigt lugn och skön. Tänker skriva mitt retoriktal nu och öva igenom det, sedan så har jag inget direkt planerat. Härligt, för jag är inte heller på humör för det.



Vill ha dig här nununu
Saknar dig mer än vad jag med ord kan beskriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0