cleaning out my closet

Fick lite ryck och började städa ur min garderob. Jag är en person som kan få separationsångest från det mesta, men nu var jag riktigt trött på vissa kläder så de åkte ut direkt, haha. Jag räknade mina jeans (alltså bara jeansen, inte andra byxor) och jag kom fram till att jag har 13 stycken (!) Nu slängde jag tre stycken som jag aldrig använder. Annars är jag väldigt dålig på att använda mina jeans, jag har mina favoriter och använder gärna dem trots att de andra också är fina. Skärpning där!


Allt som ska slängas


Se så fint det blev! Fast tomt :( men skönt att kunna fylla på med lite nytt


Linnen, pyamasar, shorts & kjolar, myskläder & träningskläder! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0