a faint smile stirred her lips

Bloggen är lite down pga. det fina vädret faktiskt :) efter vinterns kyla är det skönt att kunna vara ute & då lägger jag inte alltför mycket tid på mys med datorn!
Igår var jag på fest (släkt alltså) hemma hos Pavle. Vi grillade och det var supergott! Årets första mat från grillen ;) där var faktiskt mycket folk, bl.a ngn från Serbien, alltså inte svensktalande. Var lite nervös då, haha! Maria kom hem från Stockholm, jättekul att träffa henne. Synd att inte Katarina kom hem också. Dom är så snälla:) Min mobilsladd strejkar, annars hade jag lagt in lite bilder idag. FÖRRESTEN! Pavle har fått en till kusin, bara två månader gammal är han! Sötisnötis!

Idag har jag varit på två olika läkarbesök, den ena för att kolla upp konstiga knölar i halsen o sånt. Hon trodde inte det var ngn fara, men för säkerhetens skull blev det ett blodprov -SOM JAG HATAR :(
I förmiddags var det plugg & i eftermiddags var jag & P på prom samt mys i solen med glass. Juste, kom nyss hem från övningskörning. Körde hemifrån ner till Östra stranden. På onsdag är det körlektion igen!

Känns nästan som sommarlov nu... förutom allt jag behöver plugga på denna vecka. Veckan efter lovet ser nämligen ut såhär:

♦ Ryskaprov
♦ Spanskaprov - obs på all grammatik vi någonsin haft
♦ Matteprov - geometri
♦ Tal i retoriken - jag ska övertala folk om att gå med i HBK'S fanclub! Man fick inte välja själv :p
♦ Inlämning i turismen - drömsemestern

Kul lov eller? =D
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: GLENDA

MYSPYS! JAG HAR ÄTIT HALLONDRÖM PÅ GLASSBÅTEN, FY VAD GOTT ! <3

2009-04-08 @ 11:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0